فروش انواع پچ پنل نگزنس با قيمت مناسب:
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

پچ پنل نگزنس

پچ پنل نگزنس محصولی از شرکت فرانسوی نگزنس که بزرگترین تولید کنندگان کابلهای مسی و کابل فیبر نوری در جهان می باشد. سابقه ی طولانی این شرکت و کیفیت و طول عمر بالای محصولات این برند باعث شده تا در بزرگترین پروژه ها در سراسر دنیا از کابل های Nexans استفاده شود.
با استفاده از پچ پنل ها امکان افزایش تعداد کاربران شبکه به راحتی ممکن خواهد شد در گذشته مدیران در هنگام کابل کشی تعداد سوکت ها را از تعداد کاربران بیشتر ایجاد می کردند تا هنگام اضافه شدن کاربر جدید مشکل رخ ندهد اما پچ پنل ها به راحتی این مشکل را برای مدیران حل کرده اند.
پچ پنل ها قطعه ای مستطیل شکل هستند که دارای تعدادی پورت می باشند که میتوانید به همان تعداد کیستون شبکه را به آن متصل کنید.قسمت جلوی این پچ پنل ها با درپوش پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پورت ها تعبیه شده است.پچ پنل های نگزنس به رنگ سفید و از جنس فلز آلومینیوم می باشد.
در بسته بندی های پچ پنل ها تعدادی پیچ و مهره قرار داده شده است تا به راحتی در رک ها استفاده شوند، در واقع مزایای این پچ پنل ها کیفیت بالا ، امکان استفاده از فریم پچ پنل در پچ پنل های SFTP و UTP و قیمت مناسب می باشد توجه کنید که هنگام نصب پچ پنل جهت آرایش کابل و مدیریت آن باید از بست استفاده کنید.
پچ پنل نگزنس گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای تجهیز کردن هر شبکه ای در هر وسعتی خواهد بود.

منبع : 

خرید پچ پنل نگزنس





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: